A pulitica di cuntrollu duale hè un spartimentu in l'industria chimica di a Cina

U 17 d'aostu, a Cummissione Naziunale di Sviluppu è Riforma hà publicatu u "Barometru di l'intensità di u cunsumu energeticu regiunale è u voluminu tutale per a prima metà di u 2021" - cunnisciutu ancu "Dual Control".A pulitica di cuntrollu duale furnisce un livellu di alerta chjaru per riduce l'intensità di u cunsumu d'energia è u cunsumu.Sicondu l'impegni di l'Acordu di Parigi di a Cina, sta pulitica hè un passu cruciale versu l'obiettivu di a China di neutralità di carbone.
Sutta a pulitica di cuntrollu duale, l'alimentazione hè strettamente cuntrullata.Cù a sospensjoni tempuranea di a pruduzzione, l'imprese agrochimiche chinesi sò ancu affruntate da una carenza di materie prime è forniture di energia.Porta ancu grandi risichi per a produzzione sicura durante l'operazione.
L'intensità di u cunsumu energeticu hè l'indicatore più impurtante, seguita da u cunsumu energeticu tutale.A pulitica di cuntrollu duale hè principalmente destinata à migliurà a struttura industriale è l'utilizazione di l'energia rinnuvevuli.
A gestione di e pulitiche hè regiunale, è i guverni lucali assumanu a rispunsabilità di implementà e pulitiche.U guvernu cintrali attribuisce crediti per u cunsumu energeticu tutale à ogni regione, tenendu in contu u sviluppu di l'efficienza di u cunsumu energeticu regiunale è l'utilizazione di l'energia.
Per esempiu, per via di a grande dumanda di l'electricità in l'industria minera, l'industrii intensivi d'energia cum'è a minera di fosforu giallu sò strettamente cuntrullati.L'intensità di usu in Yunnan hè particularmente alta.Una tonna di fosforu giallu cunsuma circa 15 000 kilowatts / ora di generazione di energia idroelettrica.Inoltre, a siccità in u suduvestu hà purtatu à una carenza di fornitura di energia idroelettrica in 2021, è u cunsumu energeticu tutale di Yunnan per tuttu l'annu ùn hè micca affidabile.Tutti questi fattori anu spintu u prezzu di glifosatu à a luna in solu una settimana.
In April, u guvernu cintrali hà mandatu audit ambientali à ottu pruvince: Shanxi, Liaoning, Anhui, Jiangxi, Henan, Hunan, Guangxi è Yunnan.L'impattu futuru serà "doppiu cuntrollu" è "prutezzione ambientale".
A listessa situazione hè accaduta prima di l'Olimpiadi di Pechino 2008.Ma in 2021, a basa di a situazione hè cumplitamenti sfarente di quella in 2008. In 2008, u prezzu di glifosatu s'arrizzò bruscamente, è l'azzioni di u mercatu sò abbastanza.Attualmente, l'inventariu hè assai bassu.Per quessa, per via di l'incertezza di a pruduzzione futura è a mancanza di inventariu, ci saranu più cuntratti chì ùn ponu micca esse cumpleti in i mesi à vene.
A pulitica di cuntrollu duale mostra chì ùn ci hè scusa per posponà u mira 30/60.Da a perspettiva di tali pulitiche, a Cina hà decisu di trasfurmà à u sviluppu durevule attraversu l'aghjurnamentu industriale.U cunsumu energeticu massimu di novi prughjetti in u futuru hè di 50 000 tunnellate di carbone standard, è i prughjetti cù un altu cunsumu d'energia è emissioni elevate di rifiuti seranu strettamente cuntrullati.
Per ottene scopi sistemichi, a Cina hà valutatu un paràmetru simplice, vale à dì u cunsumu di carbone.U mercatu è l'imprese susteneranu in modu currispundente a futura rivoluzione industriale.Pudemu chjamà "da zero".
David Li hè u direttore di l'affari di Beijing SPM Biosciences Inc. Hè un cunsultante editoriale è un columnista regulare di AgriBusiness Global, è un innovatore di tecnulugia d'applicazione di drone è formulazioni prufessiunali.Vede tutte e storie di l'autore quì.


Tempu di pubblicazione: 16 ottobre 2021